27 Aralık 2009 Pazar

suzan kardeş

Suzan Kardeş kimdir,ne iş yapar bileniniz var mı ? bilmiyorum ama ben ilk defa albümünü dinledim ve çok beğendim.İçinizde kendisini tanımayan varsa;Biraz kendisinden bahsetmek istiyorum;1960 yılında Yugoslavya'nın kosova kentinde doğan Suzan Kardeş Profesyonel çalışma hayatına 1982'de Hürriyet Gazetesi'nin fotoroman ve Şan Tiyatrosundaki oyunların saç ve makyajıyla başladı.







Birçok sinema,reklam,tiyatro,fotoğraf çekimi,kliplerde ve sahne çalışmalarında ünlü sanatçılarla makyöz ve kuaför olarak görev aldı.1995 yılından itibaren BKM'nin tüm tiyatro oyunları ,dizi ve konser organizasyonlarının,Vizontele,Vizontele Tuuba,Neredesin Firuze,Hırsız Var,Organize işler ve Hokkabaz adlı sinema filmlerinin saç ve makyaj çalışmalarını üstlendi.21 yıldır da Sezen Aksuyla sahne showlarında birlikte çalışıyorlar.







Neden Suzan Kardeş'ten bahsettim bu hafta arabada son albümünü dinledim ve çok beğendim Albüm'ün adı dikkatimi çekti özellikle ''Makyaj OdalaSI Şarkıları'' içinde Cem yılmaz,Demet akbağ,Erkan Can,Fikret Kuşkan,Güven kıraç,Halil Ergün,Haluk Bilginer,Meltem Cumbul,Nejat İşler,Olgun Şimşek,Oya Başar,Özgü Namal,Sezen Aksu,Şebnem Dönmez,Yasemin Yalçın,Yılmaz Erdoğan ve Suzan kardeş'in yorumuyla birbirnden güzel şarkılar yer alıyor.Kendisi'nin sesinide çok beğendim ayrıca her sanatçı büyük özveriyle bu çalışmaya hiçbir maddi talepte bulunmadan katkıda bulunmuş.Genelde balkan müzikleri yapan suzan kardeş'in 2007 yılında çıkan ''Bekriya ve  Balkania Bekriya II'  de yer alan şarkılar balkan müzikleri sevenleri coşturacak. Ben ilk defa son albümünü dinledim herkeze tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder